Gonzo's research nest dealing with the game Vietcong

NOVINKY (NEWS)
►New map G_Backcountry
►New map G_Lab_X
►New map G_Pyramid_2
►New map G_Trenches_II

►New map G_Underground
►New map G_HILL861
TUTORIALS
- create basic stairs
- sample object (max,bes,dds)
- basic texturing of box
- basic texturing using tex IDs
- sample object for tutorial 2
- basic texturing of terrain using ground & multitexture
Prepare texture for overlay and usage.
Creating glass and water surface.
Usage of textures and shaders in pteroengineII.
How to import and repair objects in 3ds max.
Editor tutorial CZ / EN
Návod na vytvoření skla.
Přidání vlastní hudby do mapy.
Vytvoření jednoduché mapy.
Příklad práce s 3ds max.
Vytvoření funkčních dveří v mapě.
Vytvoření a přidání vody do mapy.
Přidání zbraní do COOP.
Bedny s municí do COOP.
Vytvoření jednoduchého terénu.
3DS MAX
VIETCONG FOREVER
G_Pyramid

G_Pyramid

G_FortBoyard

G_FortBoyard

G_LostRuins

G_LostRuins

G_Pueblo

G_Pueblo

G_SecretLab_A

G_SecretLab_A

G_Stronghold

G_Stronghold

G_TunnelRats_II

G_TunnelRats_II

Midi_Coop

Midi_Coop

Kua a bacha na žlutý !!!
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one